30 Ocak 2011 Pazar

Herkes Levelini Yazsın


Arkadaşlar hadi bakalım herkes levelini yazsın

22 yorum:

  1. 90 lwl ama yeni komşu çiftlik çok yavaş oynamıcam

    YanıtlaSil
  2. bnm 29 bnde bırakıyorum oyunu cok ama cok yavasladı

    YanıtlaSil
  3. Oyun Çok Yavaş Ya Hızlandırmak İiçin Bişeyler Yapamaz mısınız bende 40 lwllim Oyun hızlanırsa iyi olur yoksa oyunu bakacam ve bitek ben olmayacam oyunu bırakan

    YanıtlaSil
  4. 69 lvl meydanli woli ....

    YanıtlaSil
  5. 2 günde 19 lv den 56 lv oldum :)

    YanıtlaSil
  6. şu an 100 lw oldum :)

    YanıtlaSil
  7. daha 16 lwl im üstelik neredeyse 2 aydan beri oynuyorum

    YanıtlaSil
  8. 41 lvlm bna hayvan gonderin

    YanıtlaSil
  9. 1 haftadır oynuyorum 34 lwldeyım :))

    YanıtlaSil
  10. 120 lwlim ama şimdi 287 lewelm

    YanıtlaSil
  11. bn şu an 265 lw im

    YanıtlaSil
  12. oyun çok yavaş çok zor lvl atlıo herşeyde krrediyle alınıo çok beraba bi oyu ngelin metin2 oynuyak www.metin2cix.com pm atın adım turko56 herzamn yardımcı olurum

    YanıtlaSil